Torsdaggg

Hej :)

Nästsista dagen på gina idag, lite småtråkig att det är sista imorgon faktiskt! Har hittat hur mycket fina grejer som helst, och nu ska mamma flytta över pengar från mitt sparkonto. Så får det bli stooorshopping i göteborg på lördag!

Sitter nu och kollar på idol med min kära mamma. jag undrar lite hur juryn tänker ibland!
Menmen, har inget speciellt att skriva om, för det händer inget i mitt liv just nu, haha. I¨m sorry, känner inte för bloggning just nu, tyvärr. SKa försöka skriva så mycket jag kan och orkar, men jag känner inte för något just nu. Men jag lovar att jag ska försöka blogga så bra jag kan :)

nu blir det tv!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0