Tisdaaagen

Hej allihopa, de är jag. världens sämsta uppdaterare !

Det är väldigt mycket i skolan just nu och jag har extremt mycket dans denna veckan! Men nästa vecka ska jag ju praoa och då bli de mer tid :)
Idag har jag dansat igen, och nu sitter jag och kollar sex and the city med syster och mor, borde igentligen plugga, men det är sällan de blir som man tänker eller vad säger ni?

Jag vet att jag slarvat med dagens, men imorgon ska jag försöka slänga in en bild :)

Nu måste jag verkligen plugga!

 

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Hannah

Lätt att hamna framför teven eller datorn när man egentligen borde plugga..:p

2009-09-08 @ 22:57:23
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, vad du tränar mycket! Fortsätt med det, vägen till en bättre hälsa..

Tänk bara på att du måste äta lika mycket som du tränar! Keep the hard work!



Själv så tränar jag 6 gånger i veckan både am.fotboll och gymträning. Man måste alltid ha minst en vilodag i veckan :)

2009-09-09 @ 08:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0