Tired

Hejhopp :)

Kom nyss ut ur en häärlig dusch och nu ska jag snart krypa ner i min varma goa säng och sova lite, behöver så mycket sömn som möjligt! Har somnat på 3 lektioner denna vecka, ajajaj!

Efter skolan imorgon blir det ner till stan och se om jag kan hitta något snyggt på gina, passar på att hälsa på tjejerna jag praoade med. Saknar dem!
Sen blir det kaffe från espresso house, det ända kaffet jag kan dricka och det är sååå gott:) Sen drar jag till älvhögsborg och dansar till klockan 6, sen blir det hem och pluuuggga!
Visst låter det roligt?;) haha

nä nu ska jag kollar vilka som går vidare på idol sen blir det sängen för min del:)
Vi hörs imorgon!

GODNATT


Kommentarer
Postat av: elli

exakt vad för kaffe dricker du på espresso house? :) kram

2009-10-02 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0