söndagsöndagsöndag

Hejjsan:)

Uschuschusch, då var det söndag igen! Fast jag har ju ytterligare en vecka kvar på praon så jag slipper ju plugget. Sovmorgon till klockan 10 varje morgon har jag också :) superskönt! Fast jag jobbar iförsig till klockan 6 så de är inga korta dagar.

Sitter nu och kollar på någon extremt dålig svensk kriminalserie på tv4. Tyska röster som man tagit bort och dubbat till svenska. låter och ser fruktansvärt roligt ut!

Idag har jag dansat som vanligt, gick superbra faktiskt :)
nä nu ska jag återgå till den otroligt bra filmen, haha!
Seya pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det verkligen ingen kille som är intresserad av dig? Eller är du svårflörtad? För du tamefan det vackraste jag har sett!

2009-09-20 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0