Lördag

Hej alla goa människor :)

Ber om ursäkt för en dag med otroligt dålig bloggning men jag har lyckats med någonting som låter sjukt...
Jag vaknade imorse och när jag skulle sätta i mina linser så märkte jag att EN av mina linser var borta! Bara putsväck försvunnen, så idag har jag gått runt illamående med huvudvärk och inte sett ett piss! Och självklart så hittar jag ju inte mina glasögon heller (som jag aldrig använder), tillslut kom jag ner på en synundersökning och fick köpt nya linser men då fick jag inte sätta i dom för jag hade en liten liten liiiiten irritation i mitt högra öga, GREAT!
Och ikväll hade jag tänkt att lämna mitt rötna hus och insjunkna soffa för att för en gång skull träffa lite folk och parta, men nej jag ser ju inte och får absolut inte använda linserna så då sket de sig!

Så.. nu har jag fått av mig lite ilska också, skönt! Nu till de lite mer positiva, imorgon börjar dansen !!! ska bli suuuuperkul, och sen är de bara 1 vecka kvar i skolan innan 2 veckors prao! ååh vad härligt. Nu är de bara synen som saknas också, haha!
Har massa insperation inför dansen också, så ikväll blir de till att få klart dansen och fixa en uppvärmningsdans!

Nu blir de snart kyckling och hemmagjorda potatisklyftor!
Jag säger bara såhär, jag orkar inte bry mig om nyttig mat och hårdträning, utan jag äter lagom och tränar lagom, man lever ju bara en gång:)

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0