HOME SWEET HOME!

Hej allihopa :)

Nu är jag äääätnligen hemma igen, de har varit bland de värsta jag varit med om. Gårdagen var helt okej, förutom den tiden de regnade när vi var ute o paddlade och Rasmus hade vält med sin kajak haha, Han satt som i ett badkar och de va en blåmanet som simmade runt där! så sjukt. På eftermiddagen blev de lite uppehåll, men de småregnade i storsett hela tiden, men de var jättemysigt annars. På kvällen satt vi och grillade och bara snackade en massa :) Sen gick de bara utför! På natten frös jag som en katt och blev ännu mer förkyld än vad jag redan var! Vi skulel upp halv 6 för att paddla tillbaka, men de regnade och blåste så mycket att vi kom inte därifrån! Så där satt vi, 18 hungriga, blöta, kalla och trötta ungar och 3 lärare som försökte göra allt för att peppa oss. Tillslut fick vi tag på två småbåtar med 30-motorer som skulle köra oss i omgångar. När jag och 5 personer till med fulll packning satt oss i en av båtarna och äntligen ska börja köra så började de spöregna igen (de hade då varit uppehåll), och eftersom vi va så tungt lastade i båten så kom de svallvågor över oss lite då och då. Heeeelt dyngblöta satte vi oss äntligen i min farfars bil och efter 50 minuters dusch och upppackning så ligger jag nu i mysdress i soffan, framför en tv och kan knappt hålla ögonen öppna!
Blir till att sova en liten stund, så hörs vi senare :)

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

äälskar tröjan! vart har du köpt den och när?:)

2009-09-04 @ 13:17:51
Postat av: Emma

Jag med:) de är min morfars så jag har ingen aning!

2009-09-04 @ 13:45:07
Postat av: Anonym

fin!!

2009-09-05 @ 22:51:32
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0