Fredag

Hej alla goa människor där ute!:)

Sitter nu och lyssnar på favoritlåten: knock you down-keri hilson, ne-yo & kanye west, LOVE IT!
Kvällen spenderas tillsammans med nine, var åååår sen(känns de som), vi träffades senast :)

Sista dagen på praoen idag, var ganska tråkigt att lämna faktiskt! Fast det händer ju att jag följer med min pappa till jobbet ibland så då får jag ju träffa allt härligt folk. Nu ser jag fram emot nästa vecka på gina tricot, ska bli superkul :)

Så snart jag kan så blir de till att färga håret också, nu blir de brunt, punkt slut :)

Jaja, ska ta o fixa till mig lite och packa, blir nog till att sova hos nine inatt serni!
Vi hörs snart, snart igen :)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0