veckans kommentar v.43

bra att ha sin syster som förbild, men kanske lite för mycket har du tänkt på det? ni är jävligt lika och känner att du tar efter lite för mycket efter henne. Tänk på att hitta ditt eget

svar: De flesta småsyskon ser upp till sina äldre syskon och har dom som förebilder. Och anledningen till att jag har det är för att min syster är extremt kreativ och har verkligen lyckats. Visst jag "härmar" henne med ganska många grejer, tex kläder. Men jag älskar kläder och bara för att min syster har tex ett par skor, så har jag väl också rätten till att köpa dom, eller? Eftersom vi är syskon så kanske vi har ganska lika smak också?
Lite synd att de flesta jag jämför mig med min syster hela tiden. menmen...
Nu vet ni hur det ligger till.

PUSS PÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0