Torsdagen 1/10

Hejhejhej:)

Sitter nu och kollar seinfelt, borde igentligen sova, men jag har både plugg och en dusch kvar innan jag kan krypa ner! ajajaj.... istället för att plugga denna eftermiddag åkte jag ut till överby, reaöppet nu på kvällen. Hittade dock inget men det var kul, åkte ut med syster och eriko:)

Vet inte riktigt vad som händer denna helgen som snart är här! Får se vad jag hittar på :)
Någon av er goingar som ska hitta på något roligt??

Men nu måste jag verkligen plugga! Vi hörs kanske senare, annars lovar jag att det blir bloggning så fort jag satt foten innanför dörren imorgon efter skolan !

 

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: MAAAja

Hej! Vrf uppdaterar du inte längre :( din blogg är BÄST!! :D

2009-10-02 @ 18:28:24
Postat av: Anonym

Du är så fejk. och varför får man bitch blickar av dig?

2009-10-03 @ 18:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0