Svar på era frågor :)

solar du solarium? Hur ofta isåfall? Nej det gör jag inte, men ska börja med den nu. Blir väl 2 gånger i veckan kanske, men sen blir det allt mer sällan när man fått mer färg!
är det jobbigt att få många frågor att svara på? Nej, jag tycker det är jätteroligt att ni är intresserade om mig och mitt liv
skrattar du ofta? Ja, jag är en väldigt glad person som skrattar i stort sett hela tiden, haha.
räcker du ofta upp handen i skolan? Ja, ganska :)
vad har du för betyg? 1 mvg, 4 vg, resten g
när grät du senast? Jadu, det kommer jag inte ihåg
något du aldrig skulle kunna ta på dig? Toffsar runt byxbenen!!
är du populär i din skola/klass? Svår fråga, jag har ganska många vänner, men jag kan inte påstå att jag är ”populär”.
är din skola bra? mycket mobbning? stökigt? fräscht? Helt okej skola, mobbning är det inte så mycket av. Inte så stökigt längre.
vad ska du välja för gymnasium/linje? Samhäll, troligen i Göteborg
Gillar du någon för tillfället?
Privat :)
vart bor martin din gamla kille ? borås
tror du på gud? Nej, det gör jag faktiskt inte
hur är du som person?
Varm, glad och snäll
vad vill du arbeta med i framtiden?
Helst så vill jag kunna leva på bloggen, men annars skulle jag gärna vilja bli journalist eller lärare.
vilken skostorlek har du?
39
Hur lång är du?
175,5 cm eeexakt! haha
skit fint hår, är det slingor du har gjort eller är det ditt naturliga hår?
Det är min naturliga med lite highlights
Jag vill fråga vart du har köpt dina glasögon, dom du har på bilden?
Bling, en liten affär i Göteborg

frågade dom som jobbade på gina om du ville sommarjobba där eller liknande? Nej tyvärr

Vad väger du för tillfället? Jag skriver helst inte vad jag väger. Men jag kan säga att det är mellan 55-58

Vad brukar du göra efter skolan? Oftast blir det bloggning eller tv, men annars dans, plugg eller vänner

Hur står du emot sötsuget? Det gör jag inte, lever livet!

Får du bara ditt studiebidrag eller också extra pengar? Jag får månadspeng, lön och barnbidraget, a little bit spoiled.

varför laddar du alltig upp samma bilder, tycker du att du själv är snygg ?  För att jag tycker själv det är roligare att läsa bloggar med många bilder. Tyvärr så är jag väldigt lat och det blir sällan att jag tar nya bilder, så jag försöker ta bilder som jag inte använt på ett tag, men jag ska börja ta lite mer bilder!

Jag har precis hittat din blogg och tycker den är jättebra! Skulle inte du kunna skriva ett lite längre inlägg om dig själv och vad du gillar att göra? Jo absolut, lite så som min syster gjorde? Kan försöka fixa det imorgon!

Har du tunt eller tjockt hår? Hur lyckades du få så långt hår trots att du blekt det, det verkar inte alls slitet. Jag har ganska tjockt hår, jag klipper det sällan och försöker att ta hand om de så mycket jag kan.

du bor i gbg och thn, var går du i skolan? Jag bor i Trollhättan men är i gbg så ofta jag kan. Så jag går i Trollhättan. Men det blir troligen gymnasium i gbg så.

Favorit klädaffär? Hm, gina & monki
Pinsammaste du gjort/råkat ut för?
Svimmade på ett bröllop när jag var brudtärna för 3-4 år sen. Så hela bröllopet fick avbrytas i en 20 minuter ungefär. Lite småpinsamt, hehe.
Favvo mat?
Ungsbakad lax !
Bästa blogg enligt dig?
 Ja, jag läser inte så många bloggar faktiskt, mest min syster-fradaa.blogg.se, men även kenzas lite då och då.

jag är en tjej på 15 år och jag är direkt pinnsmal men har ändå en hyffsat fin, vältränad kropp. ibland när jag är i skolan ellr på stan och folk kollar på mig får jag hur dåligt självförtroende som hellst. jag känne rmig genast tjock, ful, att jag inte passar in, eller att tex mina kläder är fel eller att jag passat min jacka till fel skor. förstår du hur jag menar? har du några tips på hur jag ska stärka mitt självförtroende? Jääätttesvår fråga! Försök att gilla dig för den du är, du är troligen mycket mycket vacker tjej. Men du har ju inte vuxit klar än, mycket kommer hända de närmaste 3 årenJ

kan du skriv aett inlägg om vad du äter, ungefär som din syster? Kanske de

hur mycket tjänar du på din dans? Vill inte säga någon exakt summa. Men det är någonstans mellan 1500-3000

har du börjat använda din vinterjacka än, vad ska du ha för någon i år? Yes det har jag. En blå Sveajacka.

vad är ditt nuvarande midjemått, du skrev att du hade 64 elr 65 för ett halvår sen typ, men vad har du nu? Vill somsagt inte skriva några mått

Hur mycket skulle du vilja väga? Jag kollar ej på vågen utan jag kollar måttband, men jag vill somsagt inte skriva några mått.

Kommentarer
Postat av: flina

hejsan ! jag började precis läsa din blogg och så :) verkar skit bra ! med det här med dans och att du dansar eller vad du nu gör ,kan du inte berätta mer om det snälla :) och hur du tjänar pengar på det . Skit glad för ett svar ! puss

2009-10-12 @ 20:45:15
URL: http://flinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett jävla tjat om vikt, mat och mått. hur orkar folk bry sig ??!

2009-10-12 @ 20:47:42
Postat av: behöver stöd

skoj med frågestund, skulle du inte kunna svara på ddagens fråga. jag undrar mycke över dig och din förra kille, tycker du fortfarande om honom? och va tycker du om han nu för tiden? är själv i samma situation vill verkligen ha hjälp.. :(

2009-10-13 @ 10:44:52
Postat av: stina

du sa ju förr att du var 173 lång? :O alltså typ två månader sen :o

2009-10-13 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0