Sucks

Hej läsare :)

Har precis haft franskaprov, vill inte äns tänka på de, gick inte sådär jättebra......menmen
nu ska jag ner till gymnasiemässan med 9orna på skolan, sen sltar jag klockan 3, då ska jag ut med hugo på en timma. Sen kommer min pappa till stan och då vill han till gymnasiemässan med mig igen! Sen blir det att ta en fika med mamma och pappa för att prata gymnasie i göteborg... SEN ska jag hem och träffa Johan och Lukas som kommer på besök, sjuuukt roligt ska det bli :D Barndomsvännerna för er som undrar.
Så eftermiddagens spenderas tillsammans med bröderna Gråsjö och min syster!

Nu ska jag kila ner till stan

PUSSS PÅEER



Hittade en vääääldigt gammal bild på mig, på skolans dator?? haha!

Kommentarer
Postat av: sanna

såg dig på mässan, skit söt x)

2009-10-22 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0