segare människa får man leta efter

Hej alla läsare:)

Ingen vidare bloggdag för mig idag alls, har inte haft någon insperation för att skriva men det ska allt bli bättre imorgon :). Morgondagen ser ganska skön ut för min del, läsa engelskabok, fixa till lite detaljer på dansen, sova, duscha och sen troligen blir det en liten träff med lite folk från klassen, kommer bli grymt i såfall! och jag ska sjäälvklart blogga, lär väl blogga istället för att läsa imorgon om jag känner mig själv, haha:)

Men nu ska slitna Emma Grahn dra sig upp på övervåningen för att lägga sig i sängen, ska bli ganska skönt. Men först lite mer tv-tittande det är ju trottsallt lov, right?
Det är verkligen inte många dagar nu, så det gäller att ta vara på varje liten sekund. Men mer bloggning blir det inte denna kväll/natt, så vi hörs imorgon igen :)
Sov så gott!
PUSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0