Redan Fredag!

Oj vilken ångest jag vaknade med imorse, redan fredag... herregud! Lovet är ju slut snart ju!
Denna dag har varit ganska skön ändå, en långpromenad med syster och pappa sedan handla mat, och nu ligger pepparbiffen i stekpannan och det luktar fruktansvärt gott!
Ikväll ska jag sitta hemma och mysa med min syster, brukar inte hända så ofta att vi båda är hemma samtidigt, en hel kväll. God mat, idol, och bara mysa är det som står på kvällens schema, riktigt skönt!

Imorgon händer det grejer däremot, men det är inte 100 än så jag tänker inte avslöja något, hihi.
Nu blir det mat för min del, PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: emma petersson

var köper du alla dina vila-kläder? ap snygga. Även dina jeansleggins? har letat och letat men jag hittar inga. fin blogg! kram

2009-10-30 @ 23:06:05
Postat av: Anonym

tycker du ser mycket äldre ut än 15 , är själv 15 men när jag ser dig känner jag mig som en 10 åring om du inte sagt din ålder skulle jag gissa på 17 18 år , minst 16 men inte mindre :O

2009-10-30 @ 23:54:47
Postat av: Anonym

äru oskuld ??

2009-10-30 @ 23:54:59
Postat av: Emma

Vila är en affär som ligger ute på överby, tror dock att mina jeanstights är slut.

Nej jag är inte oskuld



Kram på er läsare!:)

2009-10-31 @ 00:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0