rainy sunday

Hej igen !

denna söndag är ganska seg men väldigt skön! Ska nu kasta mig i soffan och kolla lite tv med mimie!
Riktigt skönt att man inte har pressen på sig att det är skola imorgon, och inga läxor!
Dock har jag ett antal läxor som ska vara klart efter lovet, men jag har ju en vecka på mig ellr hur? Själv brukar jag alltid sitta och göra alla läxor i sista minuten men, hehe.

Det var en läsare till mig som frågade om jag kunde komma på ett bra hundnamn, och jag är inge bra på namn asså. Mycket svårt, så därför tänkte jag att ni läsare kan hjälpa mig att ge lite tips!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: carolina

Vad hände med de foton du och din syster skulle ta, för några dagar sen? kan du inte Lägg upp dem, hihih ;)

Kram.

2009-10-25 @ 16:13:31
Postat av: sandra

har du så platt hår egentligen eller plattar du det? kram

2009-10-25 @ 17:58:49
URL: http://benjerryglass.blogg.se/
Postat av: Emma

Nä, jag har ganska platt hår faktiskt :)

2009-10-25 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0