Plugg på morgonen

Hej alla goa läsare!:)

Idag vaknade jag verkligen på rätt sida och jag mår toppenbra, förrutom mitt oooonda knä. Pratade med min idrottslärare så jag fick hoppa över min första lektion idag, som då är en idrottslektion. Sitter nu hemma och pluggar på ett idrottsprov istället, missade de när jag var på gymnasiemässa i Göteborg!
Så jag har en liten pluggmorgon här hemma, ganska skönt faktiskt.

Blev ingen dagens igår, men den kommer in idag !:)
Slutar klockan kvart i 4 idag, kommer hem och slänger in ett inlägg, pluggar, åker till min morfar och sen blir det ingen bloggning förrän senare på kvällen, men jag hoppas att ni klarar er !:)

NU måste jag plugga, pusspåeeer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0