Måndagmåndagmåndag

Hejsan på er:)

Sitter nu hos min morfar och ska precis skriva det sista på redovisningen och sen blir det till att träna in den i huvudet också!
Hela dagen har gått i ett, upp till skolan med fart o fläng. Efter skolan hem och städa, laga mat, äta mat, plugga, promenad med hugo, åka till morfar. Och nu sitter jag här och har ännu lite mer plugg kvar att göra!!
Seegt, men det går:)

har fått en del kommentarer för dansen!, och jag vet att den är ganska "sexig", men det är ett tema jag har på denna dans. Nästa vecka ska jag filma den dansen som jag håller på att lära mig själv så ska ni få se något som jag inte gjort själv :)
tack för alla tips jag får också, fortsätt med de!!:)
När jag kommer hem igen så ska jag ladda in dagens och lite bilder från kvällspromenixen med hugo!

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anna

tänkte fråga dig en fråga, du har ju fått mycket längre hår på sistone har jag märkt, för några månader hade du liksom kanske lite mer än axellängd, och nu ser det ut ha vuxit väldigt mkt. Har du klippt topparna mkt, haft inpackningar, låtit bli att platta,våga m.m eller vad har du gjort? :) du kan svara med en kommentar i detta så fort du ser så är du snäll så tittar jag till sen, du är OTROLIGT fin!!

2009-10-05 @ 20:49:38
Postat av: Emma

Hej:)

Jag har faktiskt inte gjort något speciellt! Har inte klippt de sen i sommras!

kul att du fråga!:)

KRAM

2009-10-06 @ 00:06:03
Postat av: ..

kommerntar om din dans. hur gamla är dina danselever? Eftersom du är runt 15 måste dina elever va yngre än dig, och jag som själv lärt ut dans till tjejer i olika åldrar vet att det är viktigt att anpassa dansen till åldern på eleverna. Jag hade inte undervisat dig som är 15 i en sån dans. Tänk på att du är en förebild för tjejerna! Ett tips bara för att få kommentarer från föräldrar är hårda att ta även om man själv tycker man har god föräldra kontakt..

2009-10-06 @ 10:07:26
Postat av: carolina

En fråga tillen väldigt bra bloggare! Continue to girl;)

Hah, jo, i vilken bikbok hittar med denna snygga gråa tröja? jag har letat men ingen har den:S Hoppas du kan svara på min fråga.

Kram

2009-10-06 @ 19:33:09
Postat av: Emma

Tackar:) tröjan hittade jag på bikbok i göteborg. Var sista när jag köpte den. SÅ det är inte säkert att den finns kvar! kram:)

2009-10-06 @ 20:59:50
Postat av: Emma

Hej!

Mina elever är lika gammla som mig! Och jag frågar dom om idéer och försöker göra en dans som dom gillar :)

2009-10-06 @ 21:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0