Gothenburg-my third home!

hej allt gött folk!

Efter en hääärlig dusch, promenad och lite girltalk med systrarna har jag nu stängt dörren om mig och slått mig ner i min säng här i göteborg. Sitter och lyssnar på nya favvoolåten, jay-z & alicia keys-empire state of mine, grryyyym!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, fotboll blir det ju iallafall, ett måste right?

Jag hade ju en frågestund ganska nyss, men jag har fått lite förfrågningar om en ny, vad tycker ni? har ni frågor så det står er upp över öronen eller ska jag vänta:)

skulle laddat in lite bilder från tjejkvällen igår men det cpade, så jag får försöka fixa det imorgon när jag kommit hem till trollhättan igen:)
Troligen så blir det att jag lägger in en ny danssnutt imorgon också, så håll ögonen öppna på min blogg!
Nu ska jag ta och läsa lite i min svenskabok, hörs senare loves!

HUGS


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du ska ha en frågestund :)

2009-10-10 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0