Göteborg mitt i veckan

Hej allihopa:)

Sitter nu i soffan i göteborg och ska snart hoppa isäng, imorgonbitti blir det tåget tillbaka till trollis. Anledningen till att jag är i göteborg är för att jag var på gymnasiemässa här idag, lutar definitivt mot samhäll i gbg:)
Känns inte lockande att stanna 3 år till i trollhättan, men man kommer ju komma dit lite då och då!

Dagen har varit underbar, förutom en jobbig tågresa på ett fullt tåg, får hoppas att jag har bättre tur imorgon :)
Nu måååste jag sova! Vi hörs imorgon igen my sweeties!

KISSES IN THE NIGHT!


Kommentarer
Postat av: E

Solar du solarium?

2009-10-07 @ 18:09:46
Postat av: Emma

Nej det gör jag inte, men jag ska ta och göra det några gånger snart:)

2009-10-07 @ 21:18:20
URL: http://graahnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0