Godmorgon !

Hej sunshines!

Vaknade nyss och jag är helt yr, mår verklígen inte bra av att sova såhär länge! Kvällen igår var sjuuuuk, haha, men tack alla underbara människor, fruktansvärt sjuka människor! Men kul vare:)
Blev tyvärr inga bilder, hehe.
Nu ska ajg ta mig lite frukost, sen plugga, sen blir det dansen, som vanligt!
Har ju ont i mitt knä, men jag ska se om jag kan fixa en dansfilm iaf, så ont gör det itne längre :)
Nu har jag massa att göra innan klockan 2, så vi hörs senare igen.
Hoppas ni alla får en underbar dag, så hörs vi senare igen :)


PUSSSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du svarat på lite frågor, så tänkte fråga lite :)



1. vilka bloggar läser du?

2. beskriv dig själv med 3 ord

3. har du ångrat dig när du mobbat någon?

4. vem hatar du?

5. varför börja du blogga?

6. vilket smink använder du mest?



pusspuss

2009-10-18 @ 13:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0