Fredagsmys

hej alla goa läsare!

Sitter nu och kollar igenom min systers garderob, hon hade tänkt rensa lite till, men nepp så blev det inte, haha. Har fått 2 t-shirtar och ett par jeanstights av henne igår, men jag ska ju shoppa med mor och syster på måndag. Det ser jag verkligen fram emot, bränna pengar säger jag bara:)

Ingen bloggning igår men jag hade lite annat för mig, mina barndomskompisar Johan och Lukas kom och hälsade på. Det var riktigt roligt, as always när man är med dom!!
Denna sköna kväll ska jag spendera hemma hos Nine, får se vad vi känner för att göra!

Imorgon blir det göteborg som gäller, ända tills måndag, gottii!

Nu ska jag ta lite dagens och så, vi hörs snart igen:)

PUSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0