Det visste ni inte om mig-fjortis

Hej hopp!

Detta visste ni inte om mig, jag har varit världens megafjortis, gick i 7an och trodde att världen kretsade runt mig, jag hördes hela tiden och jag tyckte själv att jag var råsnygg men det kan vi ju konstatera att jag inte va, haha!
Här har vi en riktigt snygg bild på mig och Nine, dock var detta lite innan den värsta period, haha.



Kommer garanterat att få några kommentarer om att jag fortfarande är en fjortis, men bara så ni vet så tar jag inte åt mig, hehe. PUZZZZ PÅ ER SÖTNOOZZZAAAAR :****<3333
hehe;)

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: nine :)

hahah mums;)

mombillmif<3

2009-10-28 @ 20:30:00
Postat av: sanna

du såg inte så värst ut ifall man jämför med dessie, kissie & paow :p

2009-10-28 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0