"dagens" fråga

Lite frågor jag fått sen några dagar tillbaka

vad är det fulaste en tjej kan göra med sitt hår? svår fråga! Beror ju på hur man ser ut, olika personer klär i olika frisyrer. Men jag skulle aldrig färga mitt hår i någon galen färg, klippa det kort eller ha jättelångt löshår!
är du ytlig? som t.ex inte vill ha kompisar som har lägre status än dig, absolut inte! Jag bryr mig inte om hur mina kompisar ser ut eller vad dom har för status. Bara dom har ett bra innre:)
vem är din bästa vän? nine & isabelle
har du mobbat någon? ja det har jag
hur gammal är din syster? om du menar min riktiga syster så är hon 18, mina låssasyskon är 16&18
hatar du någon? Ja det gör jag
vad är roligast i din skola? Svenska & so

 

om man vaknar en morgon och man verkligen inte vet vad man ska ha på sig, vad tycker du man ska göra då? Vad ska man svara på den? Se till att inte gå o lägga sig utan att ta fram kläder, annars lär man få panik på morgonen. Jag brukar själv vara i den situationen, men hittar alltid något att ha på mig:)

Tack för alla frågor !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0