Billdal /dagensfråga

Hejsan:)

Kom nyss hem hit till Billdal, jag är heeelt död! Tacos och en trevlig kväll står på schemat, har inte bestämt något speciellt att göra, men vi får se.
Jag vet att jag varit extremt dålig på att uppdatera det sista, men jag har inte haft någon insperation, sorry för de!
Har ni haft en bra helg än så länge?

Har ingen dans imorgon, hur skönt som helst faktikst! Så det blir ingen dans du heller, men det ska jag försöka fixa nästa vecka!

PUSS PÅ ER!!

Dagens fråga, ställ en fråga så svarar jag senare:)

Kommentarer
Postat av: Liiza

haha, snälla kan hjälpa mig komma på ett hundnamn!?

Lilla voffsingen kommer snart hit och vad ska HAN heta!?

hahah, hoppas du kan svara på denna lilla fråga:D

pusshej!!;)

2009-10-24 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0