short day

Hej läsare :)

Gick upp till skolan imorse för att göra biologiprov, men jag kände redan när jag vaknade imorse att jag inte mådde bra men jag gick upp ändå. Jag klarade provet iaf, men nu ligger jag hemma igen med yrsel och världens huvudvärk...skulle inte förvåna mig om febern stiger också. suger....

Nu väntar jag bara på chokladpuddingen i kylen, är typ det ända som jag vill och är sugen på att äta nu när jag sjuk, har inte ätit något annat i stortsett hehe. Ingen aptit för fem öre. Fast ikväll är de slut med chokladpudding hehe, då ska min syster och jag(om jag mår bra) fixa en fräsch sallad, de va fruktansvärt längesen!

Väntar också på att alvedonen ska värka, för när den gjort de så ska jag fixa en ny design hade jag tänkt :)

KRAM PÅ ER!

 

Kommentarer
Postat av: anonymus

Använder du någon hudkräm? I såfall vilken?



kjaaam

2009-11-28 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0