saturdaymorning

Hej bloggen :)

Denna dag kommer bli looovely! Ska ta och läsa 2 sagor av hc andersen som jag ska skriva recension på, sen läsa lite musik &bildprov, sen blir det att fota med syster (om jag inte gör de innan plugget, brukar bli så). Jag och syster har en massa roliga idéer förstår ni! Så bilder kommer ju sen! Ikväll blir det också ganska roligt ska jag säga er, träffa lite folk för en gång skulll, haha;)

Nu ska jag gå och fixa sminket för fototimeeee, vi hörs senare!

Vi kör på dagens fråga, ställ frågor i detta inlägget, så svarar jag sen :)

PUSSSS

 Loveyou syster!
(fradaa.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker du att du och din syster är lika? :)

2009-11-14 @ 13:30:54
Postat av: fridis

Love you tooo

2009-11-14 @ 16:41:20
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0