Nine gästbloggar ffs!

Hallåå alla glada! Ninis här :)

Trodde faktiskt aldrig att jag skulle skriva ett inlägg här, men oj så fel jag hade! Emma ligger nu i min säng och typ halvsover och jag lyssnar på min och emmas favoritlåt, down. Underbar låt!
Jag har fasen inte en susing om vad jag ska skriva om så jag känner att jag avslutar nu, haha :)

PUSS&KRAM


Emma, när du ser detta sen ville jag bara skriva att du är bäst och jag älskar dig! 
grahn hjärta hedlundh, always! (L)
MOMBILLMIF<3 / puss din ninis.


du & jag tjockis!



inte lille gamla bilder, men man får ju bjuda lite också! (: + att jag har många fler, men dom lägger jag dock inte in! Då dödar emma mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0