dagens frågor 9november

Hej och tack för en bra blogg!
Min fråga är hur månge besökar du har och vad du tränar för något? Till exempel friskis eller fotboll?
Jag har mellan 400-450 besökare om dagen, och jag tränar dans samt lite situps och sånt hemma.

mår du bra av att kränka andra? om du svarar nej, varför gör du de då :) ? Jaha du, så kan man ju också säga. Jag tycker själv inte jag kränker folk överhuvetaget? Så du kan ju gärna ta och förklara vad du menar med din underbart mogna fråga :)

jag tänkte fråga dig om du skulle kunna visa en bild på dig i helkroppsfigur, typ bekini, då & nu bilder omdu förstår? Det vet jag inte om jag kan. Ni får kolla i mitt arkiv så ser ni bilder från i sommras på min kropp.

vad har du för midjemått? fattar inte varför du är rädd att berätta det! Jag är inte rädd för att berätta de, jag vill inte berätta det! :)

har du skickat in bilderna än? Kanske, kanske inte!

hur känns det att din syster är smalare än dig? Jag bryr mig inte överhuvudtaget!

hur ställde du in kameran på bilderna du tatt på din syster nyligen? hon har bland annat två av bilderna som sin header nu. Vad hade du för ISO värde? Jag kommer inte riktigt ihåg, 400 eller 800 i ISOtal.

har du gått ner i vikt på sista tiden? Vill helst inte diskutera min vikt.

kan du inte ta kort på ditt rum från olika håll och visa här i bloggen? Jo det kan jag göra! :)

hur ofta använder du plattång eller liknande? Plattång använder jag aldrig. Däremot använder jag fön.

gaaaaaah bara viktfrågor hela jävla tiden! trött på't? Ja, fruktansvärt trött!

bestämt om du och din syster ska sätta ihop bloggarna? Nej, vi funderar på det. Men vi får se vad som händer.

håller med den andra som kommenterade! seriöst, vafan är ni så jäävla besatta av hennes vikt för? Låt henne vara som hon är! "vad tycker du om att din syster är smalare?"
är frida ens smalare? det spelar ju iaf ingen roll, för du är ju jätte smal! det är fan fult att vara för smal! Sluta vara så jäävla besatta!
Svar: tack!:)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Jag har ju sett att du dansar och själv har jag dans som inriktning på gymnasiet, så jag undrar vad är det för typ av dans du dansar? :)

2009-11-10 @ 14:40:19
URL: http://erriikanilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

show/jazz :)

2009-11-10 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0