dagens frågor 15november

Några favoritsporter förutom dans?  Nej, har testat massa sporter, men kom på att jag inte är någon bolltjej, så då insåg jag att dans var perfekt för mig !!

 

kan du visa en bild på ditt rum? Jajjemen, tänkte ta lite bilder i veckan !

 

var hittar du all din inspiration? kläder alltså! Andra bloggar, tidningar m.m.

 

och vad använder du för smink? mascara etc, solpuder, mascara, eyliner och ibland brun kajal.

 

har du någon pojkvän nu? Nej det har jag inte.

 

bor du och din familj i ett lyxigt hus? Nej det kan ja inte påstå, hehe.

 

hur oofta går du powerwalks eller raska promenader du har grymt fin kropp tjejen:D och hela din blogg är så fin du fattar inte vilken inpiration du gett mig! När jag är hos mamma går jag varje dag, eftersom hugo måste ut på promenader. Men på pappas veckor kanske jag går 4 dagar i veckan ungefär. Tack så jätte mycket, vad glad jag blev nu!

 

äter du kolhydrater eller inte? :) och jag behöver hjälp en en sak, känner ibland suget efter något riktigt gott, hur gör du för att motstå? Nej det gör jag inte, försöker att vara så nyttig som möjligt i alla situationer. Jag dricker kaffe eller te, och sen så har jag nästan alltid tuggummi J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0