dagens fråga 29november

vad använder du för väskor? Hade en väska som jag köpte i london, men den gick tyvärr sönder. Så nu använder jag en sveaväska som jag fick förra julen. Dock gillar jag den inte, så jag ska önska mig en ny i jul.

 

när kan man beställa biljetter till vår dansuppvisning? 1 december släpps biljetterna, receptionen i folkets hus :)

 

n'r du äter tacos, äter du med tortilla bröd eller med chipsen? Ibland med tortilla, ibland med tacoskal. Tacoskal är godast för det är inte så himla mättande.

 

nitar är ju en stor tredan, vrf använder du inget sådant, tex nitarmband osv? Bra fråga, älskar armband och nitar. Så  jag har inget bra svar på den frågan, får väl bli att investera i lite sånt kul :)

 

skulle inte du köpa en pälsjacka, har för mig att jag läste det för ett tag sedan. isf har du hittat ngn fin i ngn speciell affär? Jo, men jag har inte hittat någon jag gillar än.

 

är det sant att du väger mindre än 50, eller 50 kg? Pratar inte om min vikt

hur lång är du? 175 cm

hur ofta äter du sötsaker som kakor, godis chips?
och hur mkt typ?
När jag känner för de, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0