dagens fråga 24november

bor du i billdal? det gör jag också :) till frågan, vet du vart du ska gå på gymnasium än? någon skola du funderat på? Jag bor där inte riktigt än, eller varannan helg eftersom jag går i skola och min pappa bor här i trollhättan. Men min mammas man bor i billdal så jag är där somsagt varannan helg, men jag ska troligen flytta dit i sommar. Beror ju på om jag ska gå gymnasie i gbg eller thn…svårt.

 

något bra tips på att få smalare lår? Powerwalka och springa

 

använder du fortfarande skinjacka? Ibland, beror lite på vädret. Men om jag har den så har jag en tjockare tröja under.

 

kan du inte visa lite träningsoutfits? som när du går ut och powerwalkar :)? Kan jag väl fast det är inget speciellt att se. Slitna gamla mjukisbyxor eller tights och en tjocktröja, vindjacka, o så :)

 

vad åt du till lunch (hemma) idag? Jag åt lite sallad med tacosås. Grymt gott att smaksätta sallad med tacosås. Observera att jag inte bantar, hade inte så mycket mat hemma och sen har jag ingen vidare aptit nu när jag är sjuk.

 

Vad önskar du dig i julklapp? Högtalaranläggning till min dator, ny systemkamera, snygga smycken, ny väska, m.m. :)

 

går du powerwalk när det är så mörkt ute,  jag skulle bli skiträdd haha speciellt när man lyssna rpå musik och inte hör någon annat än de. Om jag går ute själv så har jag aldrig musik i öronen, just för att jag kan inte höra om det är någon bakom mig, eller ah ni förstår.

 

jag har en fråga angående, dina "plastsystrar" kommer ni bra överens? och isåfall har ni alltid gjort det? man får inte höra så mycket om dom. det vore kul att veta eftersom man hat hört från många att plast syskon inte direkt är drömmen… Jag har två plastsystrar och en nioårig plastbror. Umgås mest med mina plastsystrar som är 16 och 18 år, underbara tjejer! Har kommit överens med dom sen första dagen vi träffades. Så fruktansvärt goa tjejer som jag verkligen älskar! … Jag kan hålla med om att plastsyskon inte är det roligaste, har varit i den situationen innan mina nuvarande plastsyskon. Men som tur så har jag inga problem överhuvetaget med mina mimie och matilda :)

 

gör du ofta styrketräning? hur ofta då?:) och vad gör du för något och hur många? Jag brukar göra styrketräning varje kväll. Situps, rygglyft, ”kissa hunden”, armhävningar och utfall, ca 3x30 :)

 

är du kär i någon? Kär är ett väldigt starkt ord :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är människan som bor i billdal?

2009-11-24 @ 23:12:19
Postat av: The kantarell

i know that youre in love pemmissss, dont lie

2009-11-26 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0