Wednesday

Hallå, jag hoppas att ni förlåter mig för att jag är en dålig bloggare för tillfället, väldigt mycket nu bara!, kom hem klockan 4 idag, och somnade i soffan med en gång, helt slut efter 7  timmar med massvis med ungar som skriker. Visst är dom söta, men ibland kan man få lite ont i huvudet, hehe. Sitter med min myspappa och kollar på någon semi-final inför den stora melodifestivalen, som är i helgen??


Jag vet att det inte varit några dagens outfit denna vecka, och de kommer nog inte bli de

denna vecka heller, jag klär inte precis "upp" mig när jag bara ska bära runt på massa ungar :)


Till helgen kan ni räkna med massa bilder från konfirmationen, som är på lördag!


Nu är jag helt slut, så de får bli till att krypa till säng, och sverige gick vidare till melodifestivalens final, haha;)

Vi höres imorgon!

PUSSS and LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0