Tisdag

Sitter nu och grejar lite på datorn , då jag igentligen skulle behöva skriva klart min kemiinlämning, men jag ska sätta mig med de strax:) först ska jag äta, "felix färdiga pajer", orkar inte bry mig något speciellt idag, i för sig, är dom inte onyttiga, men dom är ju itne de nyttigaste heller.
Ikväll är de desperate houswifes, me love!
Är fortfarande kvar hos min pappa, skulle ju åkt till min mamma igår men jag stannade här tills imorn, för de blir närmre till dagiset kvarnen som jag praoar på :)

Långhelg nu också, på Torsdag åker jag till göteborg med mor och sis, och kommer hem på söndagen, blir till att bränna konfirmationspengarna ;) haha! så de blir nog allt några roliga inlägg denna helgen :) kan ju alltid hoppas, haha.
nä nu plinga de till i micron, jummi, göörhungrig!

Men jag skriver mer sen :)

LOVE FROM YOUR E

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag trodde du lämnade hon ungen som skrek så mycket när du gick..

Jag praoade på dagis, döden..

2009-05-19 @ 20:30:11
URL: http://laservic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0