svar på quizen

Vilken bh storlek har du? 75b. Använder du brun utan sol? Nej, tycker man blir väldigt fläckig så jag solar hellre solarium i så fall. Vad använder du för foundation? Har slutat använda de nu, men om jag använder de så blir de en foundation från Isadora. Hur ofta tvättar du håret? Ungefär varannan dag. Hur får du inspiration till alla danssteg i dina danser? Jadu, svår fråga faktiskt, allt möjligt, filmer, små videoklipp på youtube, av min dansledare. Favoritband/artist? The kooks, the killers. Vilken slags dans dansar du? Jazzdans Vem är din förebild? Hmm, svårt, jag säger nog Angelina Jolie. Vem är din bästa vän, och hur länge har ni varit "bästisar"? Nine, bästisar vet jag inte hur länge riktigt, men vänner har vi ju varit i drygt 2 år nu. Rakar du benen till låret eller rakar du rumpan också? Vet inte riktigt vad du menar, men jag rakar låren också. Tycker du att du är töntig? Hmm, nej de tycker jag inte. När blev du av med din oskuld? 2008, mer säger jag inte. Hur rakar du benen? Med en rakhyvel och raklödder. Framtidsdrömmar och vad har du för drömyrke? Gärna flytta från Sverige ett tag, drömyrke är journalist. Din favorit fritidssyssla? Dans och vara med vänner. Hur gör du för att bli så brun? Senaste tiden har jag faktiskt solat solarium, annars lägger jag mig o pressar så fort de kommer lite sol. Kan du berätta lite om vart/hur du gjorde för att färga ditt hår från blont till brunt? Jag färgade de hemma, har fått färga 3 gånger för att jag skulle få den färgen som jag ville ha, schwarzkopfs färger använder jag. Om du skulle ändra något på din kropp vad skulle de vara då? Min nästa. I din förra quiz så var de en fråga om du var självsäker, och du svarade typ att du var nöjd med dig själv men att du hade komplex, Vad är de på din kropp som du har komplex för? Min näsa och mage, men de är inte så farligt. Är de något på g mellan dig och simon som du skrivit om? Nej, vi är bara vänner. Hur mycket shoppar du för i månaden? Hela barnbidraget. Hur tycker du man ska se ut där nere, rakad? De är upp till var och en, bara man trivs. Vad använder du för mascara? Maybelline, "the colossal volum express". Jag skulle gärna vilja kunna gå ner i spagat till sommarlovet, hur ska jag stretcha för att nå mitt mål? Hmm, hur , tänj så mycket du kan i ljumskarna och vader. Som jag har förstått så är dina föräldrar skilda, Hur gammal var du när de skilde sig, är de jobbigt? Jag var 7 år, de tog ett tag för mig att liksom "återhämta mig" eller vad jag ska säga, men de är inte jobbigt längre. Är du på G med någon kille nu? Nej. träningstips som du tkr är bra? Beror på vad du vill träna, löpning och spinning är de bästa sätten att förbränna.  Hur mycket väger du? Mellan 50-56. Tips på hur man ska gå ner i vikt, på 3 veckor? Beror helt på hur mycket du ska gå ner, men spinning och löpning är bra sätt att förbränna somsagt. Vilken är din favoritträning? Löpning. Gillar du någon just nu? Ingen kommentar. Vad dansar du för danser, och hur länge har du dansat? Jag har dansat i 6 år, jazzdans. Är du inte avundsjuk på din syster, och känns det inte som att du härmar henne väldigt mycket? Klart jag är avundsjuk på mig syster, hon är min stora syster och jag ser upp på henne, kommer alltid att göra o har alltid gjort, möjligt att jag härmar henne med vissa grejer, men jag är ju inte den ända som gör de så. Har du haft sex, oralsex, bästa sex ställningen? Jag har haft sex mer säger jag inte. Hur många har du haft sex med? Ingen kommentar där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0