Great day!

Riktigt skön dag i Göteborg, och jag & sis var riktigt hurtiga i affärerna, hann gå runt i halva göteborg på 4 timmar, och jag är riktigt nöjd med köpen :)
Nu dör jag av hunger, så de får bli en frukt, för ikväll blir de grillad lax, broccoli oh sallad :) jummi!


Jag ska nu göra något som är riktigt tråkigt, sätta mig ner och skriva en kemiuppsats, wiiihooo, säh! Men de kommer bli skönt att få skiten gjord.


Har bestämt mig för att göra lite ändringar i mitt utseende, eller rättaresagt håret!
Senare idag ska mamma klippa av en bit/toppa, för mitt hår är sjukt slitet, sen blir de inpackning, och efter de blir de mittbena :) och om några veckor ska jag färga håret, mörkbrunt hår :) hoppas de blir bra!

Nu måste jag kila, vi hörs senare


PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0