Götet

Nu är man i göteborg igen, ganska skönt faktiskt :)
hittade en übersnygg klänning till konfirmationen och ett übersött linne på bikbok, gick samanlagt på 600 kr, så nu har jag bara 100 kronor kvar att spendera denna månaden, hmmmm. fast den 21 kommer ju nästa barnbidrag och innan de kommer jag fylla år, så man kan ju alltid hoppas på att få lite extra mycket pengar;) hihi.
Fick varken med min dator eller kamera till göteborg, så jag har inga roliga bilder lr ngt, och "new in" får bli imorgon istället! tar tåget hem vid 12:10 och då kanske jag tar en sväng ut till överby, får se lite på de:)
nu ska jag äta egnagjorda hamburgare!! jummmiii
hörs senare!


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0