dance for the last time-adidashorts

dansade för sista gången denna termin idag :), gick väl bra, sen stack jag upp och solade lite, skööönt!
Nu är jag hemma igen, hungrig och trött! men på spisen står nu pappas underbart goda köttfärsås och spaghetti, juummi!, och plugga ska jag göra nu, skriva en redovisning om olika slags dynamo, sen plugga franskaprov, urs, så de blir inget sovande än på ett tag!

LÄS DETTA!
För er som läser min blogg men inte min systers, så gå in på den www.fradaa.blogg.se , där kan ni köpa übersnygga adidashorts!, då ni mailar henne och skickar pengar på internet. Men för er som jag känner och träffar i verkligheten kan ni bara ge pengarna till mig så ger jag dom till henne, och så får ni shortsen samtidigt :). Jag tycker verkligen dom är skiiiitsnygga, och om ni har pengar så de räcker så tycker jag inte att ni ska tveka en sekund!!

Nu blir de plugg, skriver senare:)

PUSSSS / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0