Svar på quizen !

Vilken är din favoritblogg? Rikauteliggare.devote.se

är de inte jobbigt att ha en syster som liksom är så snygg och alla kollar på henne? Jag menar inte att du är ful på något aätt men hon har ju modellkontrakt och ritar grymt. Är de jobbigt? Nej, förstår vad du menar... men jag kan inte påstå att jag mår dåligt av de.

Hur lång är du? 1,73

Vilken klass går du i ? 8an

Hej! Vilken hemsida skapade du din blogg på? Jag skapade den här på blogg.se

kan du inte ge några skönhetstips? Är ingen skönhetsgud precis, men ett tips för att få till exempel bättre hy, är att aldrig sova med smink!

Vad gillar du att göra på fritiden? Dansa och träffa kompisar

har du någon kille på G? Nej, jag har ingen kille på g

hur kan du va så smal, vad tränar du förutom dans? Jag spinner en del

vad heter din favoritaffär? H&M, absolut!, massa bra och billiga fynd ska du veta.

vad använder du för smink en vanlig vardag? Solpuder, kajal och mascara

har du pojkvän? Nej, de har jag inte

Skulle du inte kunna visa hur du sminkar dig? Hade vart kul och se. Ja, hade tänkt att ta kort på de saker jag använder och lite hur jag brukar göra, så håll ögonen öppna så kommer de nog snart finnas på min blogg!

är du oskuld ? nej

vem är din bästa vän ? Har många nära vänner, men den som står mig närmast är nine.

De 5 viktigaste sakerna hos en kille? Humor, omtänksam, förstående, snäll och utåtriktad.

Skulle du kunna tänka dig att jobba som modell i framtiden eller nu? Ja, älskar att stå framför kameran som ni kanske märkt, hihi.

för vilka pengar köper du kläder? Barnbidrag och min lön jag får som dansledare.
Vart brukar du handla kläder för det mesta?
H&M, men även andra affärer.

Har du och din syster frida, bra kontakt? asså står ni varandra nära? Ja, vi står varandra väldigt nära.

Vad hände med killen? Om du menar martin, så var det avståndet som blev för jobbigt.

vad har du för planer inför sommaren? Resa någonstans.

Framtidsplaner? /gymnasieval? Vill jobba inom journalistik, samhäll tror jag!

Skulle du kunna vara tillsammans med en "ful" men underbar person? Ja, jag går inte bara på utseendet.

Kan du gå till skolan jättesliten? Om jag har lust så gör jag de J

Är du nöjd över dig själv?
Hör många som säger att du är väldigt självsäker .. Stämmer det? Jasså. Ja, jag är hyfsat nöjd med mig själv. Klart att man vill ändra vissa saker. Sen är det inget fel med att ha självkänsla, man kan inte bli älskad av någon förrän man älskar sig skälv.

varför tog det slut mellan dig och martin och vem gjorde slut? Kan inte säga mer än att det var avståndet.

Hur långt är du och hur mycket väger du? 173 cm, 50-57 kg

Ditt hår ser väldigt tjockt ut. har du tjockat till det med löshår eller är allt äkta? De är äkta , rakt igenom, hihi !

vad har du för betyg i skolan? 1 mvg som de ser ut nu, 5 vg, resten g.


Hoppas ni fått svar på era frågor :)
nu ska jag sova, PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej! eftersom du svarade på min fråga om vad du tränade förutom dans.. hur ofta spinner du då?:D kan du inte bara svara på det här,puss :)

2009-03-30 @ 15:49:16
Postat av: Emma grahn

oftast 2 gånger i veckan, springer en del också, + att jag gör situps och sånt på kvällarna :)

2009-03-30 @ 18:35:44
Postat av: Anonym

du svara inte på moin !! :(

2009-03-30 @ 20:48:47
Postat av: Anonym

jaha okej:D men kan du inte skriva upp ett schema på din tr'ning så jag kan börja följa det också haha :D tror många skulle uppskatta det, puss! :D

2009-03-30 @ 21:46:29
Postat av: Anonym

jo kanske de :), inte helt omöjligt att jag börjar med de!

2009-03-30 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0