Usch!

Nu har jag krypit i säng, och jag slocknar väl snart om jag känner mig själv rätt, haha;)
Har inte fått skrivit något på boken ikväll, men jag har skrivit upp några goa små idéer iallafall, hihi. Imorgon vet jag inte vad som händer faktikst, ska ut o springa iaf!
Jag har varit så extreeeemt dålig med att träna och "äta nyttigt" de senaste veckorna, och nu mår jag så illa efter allt godis o all fet mat, så nu räcker de fan! imorgon kommer jag fan börja, och då blir de att ta i med hårdhandskarna, och jag får skylla mig själv! :), så imorgon blir de till att sticka ut o springa, för nu ska jag ha en snygg kropp till sommaren 09 och inget annat !, haha.

Ska försöka skriva början på boken nu, innan jag somnar:)
Kanske skriver ett inlägg sen !

PUSSS sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0