svar på quizen

kan du lägga in ett videoinlägg där du visar hur du sminkar dig elr hur du fixar ditt hår? kanske de:) Hur blir man kompis med dig? jadu, haha. Kan du skriva lite mer om vad du äter och ta kort på det? Ja de kan jag försöka med :)

vad har du för midjemått? 65 cm. skulle du kunna tänka dig att videoblogga? Ja, jag har faktiskt funderat på de :) Hur gjorde du när du mobilbloggade? Jag gick bara in på internet och sökte på blogg.se, och sen funkade de som vanligt :)

eftersom du äter ganska nyttigt, brukar det hända att du blir jäättesugen ibland och småäter du ganska mycket i så fall, elr hur gör du då? Ja, de brukar bli så, de är faktikst ganska skönt att inte bry sig för en kväll. Hur många par skor har du? 10 par. hur mycket tid spenderar du på att blogga? Alldeles för lite igentligen! hur lång är du och hur mkt väger du? 174cm, 57 kg. Vilken är din favoritscen i Twilight? Helt klart kysscenen. hur kommer det sig att både du och din syster har så fina kroppar, berätta vad/hur ni tränar och äter? Vi tränar regelbundet och äter nyttigt :) Vilket program vill du gå i gymnasiet? sammhäll. vad tycker du skulle vara passande att ha på sig på skolavslutningen när man går ut första ring? De beror ju helt på vilken smak du har, men en lite söt klänning är ju inte fel :) tycker du att du själv ser bra ut? Helt okej! ska inte du ha moped nu när du är femton? Nej, jag kände inte för de. brukar du använda märkeskläder? Ja ibland. favoritfärg på kläder? Hmm, svårt, gillar de mesta :) hur fixar du ditt hår, plattar du det? ibland, fast väldigt sällan. vilka bloggar läser du regelbundet? fradaa.blogg.se & rikauteliggare.devote.se Hur mycket kläder shoppar du i veckan? Olika, ganska mycket nu de sista. vad är dina tre favoritplagg just nu? Mitt nya randiga linne från att. Mitt "peace" linne från hm och mina svarta lackjacka från rut m.fl. skulle du någon gång vilja lära känna/bli kompis emd ngn utav dina läsare? ja de hade väl vart trevligt :) hur har du råd med att köpa så mycket kläder? har fyllt år, fått lön och konfirmerat mig, + att jag får månadspeng och barnbidraget :) vilka länder har du vart i? frankrike, spanien, grekland, storbritannien, kroatien, österrike, danmark, finland, norge, tyskland, thailand, italien, hur länge tror du att du kommer att hålla på och blogga? jag har ingen aning, sålänge som jag tycker de är kul! har du ngn gång kännt att du har tröttnat på bloggen elr liknande, vrf isf? Jo de har jag faktikst, när jag inte haft någon insperation. har du vart full någon gång, va säger dina föräldrar om dom fått veta? haha jadu, dom skulle nog itne gilla de. skulle du vilja flytta utomlands när du blir äldre, isf vart? Ja, skulle gärna flytta till USA. vilka länder skulle du hellst vilja besöka? USA. läser dina föräldrar din blogg, vad tycker dom om den i sånna fall? Inte vad jag vet, har ingen aning faktiskt :) finns det inget videoklipp där du dansar? nej tyvärr. vart har du piercingar? öron och navel. vad brukar du använda för trosor? både string och vanliga. har du någon gång skcikat bilder på dig till en modellagentur eller funderat på att göra, för att bli modell då? Ja, jag har gärna velat de men har inte skickat in några bilder. ska du utaomlands i sommar, i sånna fall vart? Inte helt säkert, jag och mor funderar på att åka till Turkiet :) vad använder du för cremer för huden? Olika! vad hände med din kompis simon, ni umgås inte längre? De va ett tag sen vi träffades nu, men vi är fortf ävnner :) hur kommer dina betyg se ut nu till sommaren? och säg vilka ämnen som hör ihop med betygen Jag vet faktiskt inte, kan skriva ett inlägg när jag fått dom :) hur gör du för att ha så fin hy? du har ju inga finnar alls! jag har allt finnar ibland :) vad brukar du och nine göra när ni är med varandra? olika, för de mesta brukar vi snacka och så :)


Kommentarer
Postat av: en som bryr sig

Du har farligt lågt BMI nästan underviktig!!

2009-06-24 @ 05:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0