midsommarnatten

Jaha, då var midsommar över, både skönt och tråkigt. Nu sitter jag i min säng och väntar på att jag ska få pappas bilder från dagen , men jag laddar inte in bilderna på bloggen förrän imorgon. På tåget imorn ska jag fixa bilderna och sen så fort jag landat i mitt "andra hem" i göteborg, så kommer jag lägga in dom på bloggen, i promise :)

Kvällen hos familjen Hellgren var väldigt lyckad, men nu är jag helt slut! synd att jag inte får sova ut imorgon heller, menmen, jag KANSKE ska ta en tur på stan i göteborg imorgon också, fast jag är inte 100 på de än, men de får vi se.

Nu ska jag sova, PUSSSSSSS

 bild från i vintras, kan inte påstå att jag saknar de, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0