Lazy

Sitter i soffan och är helt utmattad, sovit ungefär 3 timmar inatt, ojojoj, jag är helt slut kan inte äns tänka, kommer knappt på något att skriva. Imorgon ska jag försöka fixa videobloggen, och jag lovar jag ska verkligen försöka, innan jag åker ut till min stuga och firar midsommar. GUD de är redan midsommar, kändes som de va förra veckan jag firade nyår, de är så sjuuuukt läskigt är tiden går så fort... och de är ju inte de ända. hmm, boken lockar inte alls längre, vet inte om jag verkligen vill skriva eller om jag bara är nere i en svacka.
Jaja, somsagt imorgon drar jag ut till öresjö med far och släkt och firar midsommar, sen lördag kilar jag till göteborg, ett väldans körande fram och tillbaka , men jag har köpt fritidskort nu, och de är ett BRA tips till er som inte har de!
570 kronor och du får åka dygnet runt, varje dag till sista augusti, inom västtrafik. Super!

Nä, nu ska jag återgå till min goa soffa som ser väldigt lockande ut just nu, mamma kommer snart hem också, hon är iväg och köper kebabtallrik, de är ju bara sååååå gott , eller hur?:)
OCH jag vet, jag skrev att jag ska sluta äta sötsaker och fett men de är svårt! och jag ska faktikst ta tag i de nu, sista dagen och de blir till att frossa, hehe :), imorgon börjar jag med träninsdagboken och jag tror att jag har en ny kategori också ! mmm, de blir bara bättre o bättre, ett lyft för min blogg!

Skriver mer sen my loves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0