Klar!

jag veeeeeeet, min syster gjorde precis om sin blogg, och hon har också rosa, MEN inte så som jag har, hon hjälpte mig med bloggen för jag tyckte hon hade de väldigt fint, och var inte 100% säker på hur man gjorde.
Men nu ser de ut såhär, oavsett vad ni tycker :)

Helt slut, ska snart krypa i säng med min kära "syster" matilda och snacka, snacka & snacka :), sen sova!

Imorgon ska jag träffa nine en stund och skriva klart en engelskaredovisning, de absolut sista vi kommer göra i skolan nu, innan skolavslutningen :) hur skönt som helst! Sen efter jag träffat nine, så kommer svaren på frågorna, och efter de blir de sannorligt sex and the city-maraton med sis.

Hörs imorgon

PUSSSS

avslutar med en MYCKET gammal bild !

l

Kommentarer
Postat av: S

Bloggen blev super fin! :)

2009-06-07 @ 10:14:29
Postat av: Stiiina

chanel :D<3<3

2009-06-08 @ 23:36:53
URL: http://baaraastiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0