First sunny day this summer!

Vaknade för ca 1 timma sen, gårdagen blev inte så lyckad som jag hade hoppats på , hehe. Så idag är inte den bästa dagen i mitt liv heller, hihi. Hur som helst, nu ska jag och min kära far åka ut till öresjö och mysa... usch, de är verkligen inte kul att man bara legat inne i sovit idag, när man kunde varit ute o fått färg. Men jag får väl skylla mig själv, right?

Btw, min kamera, plånbok är kvar i gbg , så ingen shopping eller fotografering för mig denna vecka, därför får ni inte bilder från i helgen förrän nästa vecka, eller kanske någon gång nu i veckan , om jag kan fixa hem den på något sätt!

nu ska jag kila ut i solen.

PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0