Day on the sea

Kom nyss hem från en underbar dag på havet med min far:) och nu är jag röd som en tomat, är ju så smart att bara lägga sig i solen i flera timmar, hehe. jaja de blir nog bra. Det är ju inte sista gången denna veckan som jag ska till kusten, imorgon ska jag ut med far och isabelle, sen torsdag med min far och kära syster som kommer hem imorgonkväll. och på fredag kanske jag ska ut med grannarna, men vi får se på de :)

De är så sjukt frustrerande att jag inte har min kamera, men jag har ju min mobil, så här får ni ett gäng bilder i dålig  kvalité :) PUSSS

     om ni vill se bilderna lite större, så klicka på dom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru! :D men hur blir det med videobloggen?:)



jo, de där bilderna, är det från smögen? för det ser precis ut som det:)

2009-06-23 @ 23:22:38
Postat av: Emma

Åh! Det låter härligt!:D Förutom det med att du blev röd >.< haha men det andra ;)

2009-06-24 @ 00:02:14
URL: http://killedbysweetenemies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0