day on the sea 2

andra dagen på havet idag, och den var lika underbar som igår om inte bättre, min goa isabelle var ju med så:)
Tyvärr så fick jag ha solskyddsfaktor 50 i ansiktet + solglasögon och keps, för jag är heeelt sönderbränd, fattar inte hur jag lyckas, hahha. När jag vaknade imorse såg jag ut som en svullen kossa, inte vackert. Men jag hoppas de lägger sig någolunda tills imorgon, då de blir dag 3 på havet. Isabelle kanske ska följa med då också, vi får se:)
Frida och hennes kompis Sara ska även följa med, rikitgt  mys ska de bli:)

Frida kom ju hem idag också, åååh vad jag har saknat henne, så nu har min mun gott i ett. Måste ju berätta allt hon missat, haha;) Nä nu ska vi spela lite kort!

bilder från dagen kommer senare!

PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: frida

hihi:)

2009-06-24 @ 23:18:00
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0