Ber om ursäkt!

Jag ber om ursäkt för min dåliga update idag, men de har faktiskt varit underbart väder :)
Åkte och hälsade på min moster på vägen hem från göteborg, sen hem till morfar , o sen hem o städa för imorgon, fullt ståhej! men jag ska försöka blogga så mycket jag kan imorgon, för imorn åker frida upp till strömstad på morgonen och mamma jobbar så jag är själv heeela dagen :), blir att strosa runt i adidashorts och kolla sex and the city, hihi :)
Sen blir de till att shoppa lite på stan också, + att jag ska göra mig fin inför kvällen, så då kanske de blir en liten videblogg på de?, ska inte lova för mycket, men vem vet:)

nu ska jag kolla lite mer SATC, sen sängen! men vi hörs imorn :)

PUSSSSSSSSSSSS

ojojoj hittade en gammal bild! men jag måste säga att jag är oerhört sugen på att färga blont!, får nog bli de igen faktikst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0