23 timmar 18 minuter

Japp, så lång tid var de sen jag skrev ett inlägg sist,8Fyy , jag är en dålig bloggare ibland, men de får ni leva med , hihi:)

dagen har varit underbar! vaknade av att några varma solstrålar värmde min kropp, men på något sätt så ville jag bara dra tecket över huvudet och sova i någon timme till för att sen vakna upp till regn och ligga inne för att kolla sex and the city hela dagen, jag vet de låter ju bara för hemskt!  haha!, nä fy skäms på mig, men så äre ibland!
Det blev istället till att åka ut till min stuga i öresjö och träffa mina farföräldrar, mys !
Sen hem och då började de regna så då fick de bli lite SATC med syster, sen till mcdoncen och köpte mat för att sedan åka vidare till hunneberg, där jag, min far och syster satt och åt doncen och kollade på utsikten över halva vänersborg, de va ju bara för mysigt , :) Sen hem och fortsatte kolla SATC med syster, och nu ligger jag i sängen, i stort sett helt slut !:)

Har fortfarande inte fått skrivit något på boken, men nu känner jag suget mer än något annat, dags för mig att ta tag i pennan och börja skriva! rättare sagt, knäcka fingrarna , och börja glid över tangentbordet, haha!

Skriver mer om en stund, för jag är inte särskilt trött!

PUSS SÅLÄNGE MY FRIENDS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0