Still sunny

Gud vad glad jag blev när jag vaknade och såg att solen fortfarande skiner, underbart! sov till klockan 12, rikitgt skönt att faktikst få sova ut för en gång skull, plus att jag somnade halv 4 så !
Nu ska jag sätta mig och skriva ner receptet på kycklingsalladen som jag åt härom dagen:)
Ikväll blir de troligen ice age 3 med mor min, den har ju faktiskt fått bra omdöme... brukar ju inte vara så med andra och tredje filmer.
Efter jag har skrivit ner receptet så går jag ut och lägger mig för att få lite mer färg, man får ju passa på !
Håller på att klura ut en ny kategori också, fast de står still i mitt huvud. Någon som har någon idé, som ni skulle tycka vara roligt att läsa?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur man ökar sitt självförtroende/självkänsla!!

2009-07-04 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0