Slottskogen

Kom nyss hem från en underbart mysig pickenick med min mor, syster och hennes pojkvänn erik, och hugo! :) Det är verkligen sommar alltså, visast där tills halv 9 och vi svettades nästan, underbart fint väder !  
Imorgon kommer mimie och matilda hit, dom har varit hos deras mamma i en vecka , så de ska bli riktigt kul att träffa dom!
Har börjat vänja mig med håret också, jag får stå ut tills i vinter helt enkelt :) Men de ser inte helt taikon ut , haha!
Nu ska jag sätta mig och ladda in lite bilder från kvällen i slottskogen, så hörs vi senare! ska försöka fixa lite med min design också :)

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Josse

Håret är fint nu också :)

2009-07-02 @ 22:21:55
Postat av: Sandra

håret är jätte fint :)

2009-07-03 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0