sex and the city-igen!

Nu kör jag från starten igen;) haha!
Ska nu slå mig ner i soffan med min kära mor efter en dag med städning och packning, och kolla sex and the city, igen!
fast jag tycker de är så bra att de gör liksom inget att se de från start ;)
Imorgonbitti åker jag, mor och nine till göteborg, mamma släpper av mig och nine i stan så vi får gå lite i affärer, sen åker nine troligen hem på eftermiddagen och jag sätter mig på bussen till billdal, och sen blir de för mig att bo där hela veckan ut med mimie och matilda och resten av familjen, sen på fredag kommer friden hem igen :)
Nä nu ropar mammsen, vi hörs :)

dagens och massa nya inköp kommer garanterat imorgon !

PUSSS
mimie,me,matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0